Felanmälan/Login

För oss innebär service att vara engagerad och att ta ansvar. Det är vår övertygelse att hållbar fastighetsutveckling och kostnadseffektivt fastighetsunderhåll, skapas genom att framgångsrikt kombinera teknik och service. Teknisk expertkompetens inom fastighetsteknik är vårt främsta verktyg. Vår ambition är att återkoppla och åtgärda era ärenden snabbt, korrekt och effektivt.

Vi finns tillgängliga för er på flera sätt:

Fastighetssystem
Sök upp din fastighet/bostadsrättsförening i nedanstående lista. Ni skickas därefter vidare till vårt fastighetssystem där ni kan göra er felanmälan. Ett bekräftelsemail skickas till er när felanmälan är mottagen av oss och därefter får ni mail löpande så snart er felanmälan behandlas. Ärenden som registreras efter ordinarie arbetstid hanteras nästkommande arbetsdag.

Kundlogin
Som avtalskund erhåller ni en egen inloggning i vårt fastighetssystem. Klicka här för att komma till inloggningssidan. Har du glömt bort eller inte fått några inloggningsuppgifter, klicka här.

Kundtjänst
Ring vår kundtjänst på 08 749 27 00 som är bemannad vardagar mellan kl. 8.00-16.00. Vid akuta ärenden övrig tid finns hänvisning till journummer uppsatt i entrén i er fastighet. Vårt önskemål är att ni alltid anmäler via hemsidan och vid akuta ärenden via vår kundtjänst. Detta för att underlätta för såväl er som för våra medarbetare. Varmt välkommen!